menu bar

बाकस: बाइबलका कठिनाइहरूको समाधान

यदि येशू शुक्रबार क्रूसमा टाँगिनुभयो र आइतबार बौरी उठ्नुभयो भने कसरी उहाँ तिन दिन र तिन रात चिहानमा रहनुभएको हुन सक्छ त ?





येशूको क्रूसारोहण शुक्रबार भयो भनी झन्डै विश्वव्यापी रूपमा विश्वास गरिन्छ । त्यसैले अन्य दिनमा नभई हामी शुक्रबारको दिनमा नै “गुड फ्राइडे” अर्थात् “असल शुक्रबार” मनाउँछौँ । यो परम्परागत दृष्टिकोणलाई समर्थन गर्ने थुप्रै कारणहरू छन् । क्रूसारोहणको पछिल्लो दिन शबाथ दिन थियो भनी चार ओटै सुसमाचारहरूले बताउँछन् (मत्ती २७:६२; २८:१; मर्कूस १५:४२; लूका २३:५६; यूहन्ना १९:३१) । सबै सुसमाचारहरूले बताउँछन् कि शबाथपछिको दिनमा स्त्रीहरू येशूको चिहानमा गए (मत्ती २८:१; मर्कूस १६:२; लूका २४:१; यूहन्ना २०:१) । शबाथपछिको दिन भनेको हप्ताको पहिलो दिन हो अर्थात् आइतबार । यसरी येशू शुक्रबार क्रूसमा मर्नुभयो र आइतबार बौरी उठ्नुभयो । तर मत्ती १२:४० मा अभिलिखित येशूको भनाइसित यो मेल खाएको जस्तो देखिँदैन जहाँ येशूले आफ्नै विषयमा भविष्यवाणी गर्नुभयो, “किनकि जसरी योना ठूलो माछाको पेटभित्र तीन दिन र तीन रात थिए, उसरी नै मानिसको पुत्र पनि पृथ्वीको गर्भमा तीन दिन र तीन रात रहनेछ ।” येशू शुक्रबार क्रूसमा चढाइनुभयो र आइतबार बौरी उठ्नुभएको हो भने कसरी तिन दिन र तिन रात उहाँ पृथ्वीको गर्भमा रहेको हुन सक्छ त ?

मत्ती, मर्कूस, लूका र यूहन्नाका विवरणहरूले बताउँछन् कि येशू शुक्रबारको केही भाग, पुरै शनिबार र आइतबारको केही भाग मात्र चिहानमा रहनुभयो । अर्को शब्दमा भन्नुपर्दा, उहाँ पुरा दुई रात, पुरा एक दिन र दुई दिनको केही भाग मात्र चिहानमा रहनुभयो । निस्सन्देह येशूले ४० घण्टाभन्दा बढी समय चिहानमा बिताउनुभएन ।

समयलाई गणना गर्ने यहूदी विधिअनुसार वाक्यांश “तिन दिन र तिन रात” लाई सही तरिकाले जान्नु महत्त्वपूर्ण हुन्छ । कुनै दिन वा रातको भागलाई पनि पुरै दिनको रूपमा उल्लेख गर्नु यहूदीहरूको सामान्य चलन थियो (उत्पत्ति ४२:१७–१८; १ शमूएल ३०:१२–१३; १ राजा २०:२९; २ इतिहास १०:५, १२; एस्तर ४:१६; ५:१) । यहूदी टिप्पणीकारहरूअनुसार एउटा अवधिको कुनै पनि भागलाई पूर्ण अवधिको रूपमा लिइन्थ्यो । एक दिनको कुनै पनि भागलाई पुरा दिनको रूपमा गनिन्थ्यो । यहूदीहरूको महत्त्वपूर्ण ग्रन्थ बेबिलोनी ताल्मुडले बताउँछ, “एक दिनको भाग यसको पूर्णताजस्तै हो ।”

शुक्रबार दिउँसो ३ बजे येशूले आफ्नो प्राण त्याग्नुभयो । यहूदी दिन साँझ ६ बजे सुरु हुन्छ । यहूदी व्यवस्थाअनुसार शनिबार कुनै काम गर्न नमिल्ने भएकोले शुक्रबार नै उहाँलाई दफन गरिनुपथ्र्यो । उहाँको मृत्युको ३ घण्टापछि शनिबारको आरम्भ हुन्थ्यो । तसर्थ, ६ बज्नुभन्दा अगि नै उहाँलाई चिहानमा गाडिएको थियो । चिहानमा भएको येशूको अविधको सम्बन्धमा “तिन दिन र तिन रात” लाई यसरी गणना गर्न सकिन्छ: येशूलाई शुक्रबार क्रूसमा टाँगियो र त्यही दिनमा नै चिहानमा दफन गरियो । शुक्रबारको साँझ ६ बजेअगिको कुनै पनि समयलाई एक दिन र एक रातको रूपमा लिइन्थ्यो । शुक्रबार साँझ ६ बजेदेखि शनिबार साँझ ६ बजेसम्मको समयलाई एक दिन र एक रात मानिन्थ्यो । शनिबार साँझ ६ बजेदेखि आइतबार साँझ ६ बजेसम्मको कुनै पनि भागलाई एक दिन र एक रातको रूपमा गनिन्थ्यो । यसरी यहूदीहरूको दृष्टिकोणबाट शुक्रबार मध्यान्हदेखि आइतबार बिहानसम्म “तिन दिन र तिन रात” हुन्छ । तसर्थ, येशूको भविष्यवाणी सतप्रतिशत साँचो छ ।

Leave Your Comments Here!




यदि येशू शुक्रबार क्रूसमा टाँगिनुभयो र आइतबार बौरी उठ्नुभयो भने कसरी उहाँ तिन दिन र तिन रात चिहानमा रहनुभएको हुन सक्छ त ?
यहूदा इस्करियोतको मृत्यु कसरी भयो ? मत्तीको विवरणअनुसार यहूदा इस्करियोतले आत्महत्या गर्योक (मत्ती २७:१–५) भने प्रेरितको पुस्तकअनुसार त्यसको भुँडी फुट्यो (प्रेरित १:१८) । यी दुई ओटा खण्डलाई तुलनात्मक रूपमा अध्ययन गर्दा के यी बेमेल देखिँदैनन् र ?
येशूकी आमा मरियमका पति योसेफ कसका छोरा थिए— मत्तीको सुसमाचारअनुसार योसेफ याकूबका छोरा थिए (मत्ती १:१६) भने लूकाको विवरणमुताबिक तिनी एलीका छोरा थिए (लूका ३:२३) ? वास्तवमा योसेफ कसका छोरा थिए ?
क्रूसमा टाँगिएको दोष–पत्रको लेखोट चार ओटा सुसमाचारमा किन फरक–फरक छ ?
यहोराम उज्जियाहका पिता नभए तापनि किन मत्तीले “यहोराम उज्जियाहका पिता” थिए भनी अभिलिखित गरे (मत्ती १:८) ?
येशू ख्रीष्टको परीक्षाको अनुक्रमको सम्बन्धमा मत्ती र लूका किन बेमेल देखिएका छन् ?
पत्रुस र यूहन्ना महासभाको सामुन्ने उभ्याइँदा त्यसबेला हन्नास प्रधान पूजाहारी नभए तापनि किन प्रेरितको पुस्तकमा तिनलाई प्रधान पूजाहारी भनिएको छ (प्रेरित ४:६) ?
प्रेरित ७:१५–१६ ले याकूबलाई शकेममा गाडिएको सङ्केत दिन्छ जब कि उत्पत्तिको विवरणले निश्चयतासाथ बताउँछ कि तिनी मम्रेनेरको मक्पेलाको खेतमा भएको ओडारमा गाडिए (उत्पत्ति ५०:१२–१३) । वास्तवमा याकूब कहाँ गाडिए ?
प्रेरित ७:१६ ले बताउँछ कि शकेममा हमोरका छोराहरूबाट अब्राहामले चिहान किने जब कि पुरानो करारको विवरण (उत्पत्ति ३३:१८–१९; यहोशू २४:३२) अनुसार उक्त चिहान याकूबले किने । वास्तवमा चिहान कसले किने— अब्राहाम कि याकूब ?
स्तिफनसको भनाइअनुसार आफ्ना बुबाको मृत्युपश्चात् अब्राहामले हारान छाडे (प्रेरित ७:४) । तर मोशाको विवरणलाई होसियारीपूर्वक नियाल्दा प्रस्ट भएको जस्तो देखिन्छ कि अब्राहामले हारान छाड्दा तिनका बुबा जीवितै थिए । यो सुस्पष्ट विरोधाभासको व्याख्या के होला ?
“पिता र म एक हौं” (यूहन्ना १०:३०) भन्ने येशूको भनाइको अर्थ के हो ?
चेलाहरूद्वारा स्वर्गको राज्य प्रचार गर्नुपर्ने ख्रीष्टको आज्ञामा तिनीहरूले लौरो बोक्नुपथ्र्यो कि पर्थेन ?
कयिनकी पत्नी को थिइन् ?
किन परमेश्वरले मोशालाई मार्ने इच्छा गर्नुभयो (प्रस्थान ४:२४) ?
बेथलेहेमको तारा वास्तवमा के थियो (मत्ती २:१-१२) ?
बालक येशूलाई भेट्न आउने ज्योतिषीहरू को थिए ?
अब्राहामबाट इश्माएल पहिले नै जन्मिसकेको भए तापनि कसरी इसहाक अब्राहामको “एउटै छोरो” हुन सक्छ (उत्पत्ति २२:२) ?
यदि येशू परमेश्वर हुनुहुन्छ भने किन उहाँलाई आफ्नो आगमनको समय थाहा भएन (मर्कूस १३:३२) ?
हामीले येशूको देह खानुपर्छ र रगत पिउनुपर्छ भन्ने भनाइको अर्थ के हो (यूहन्ना ६:५३–५४) ?