मत्ती
१:१६ ले
बताउँछ, “याकूब तिनै योसेफका
पिता थिए, जसकी
पत्नी मरियम थिइन्
। यिनै मरियमबाट
येशूको जन्म भयो,
जो ख्रीष्ट कहलाइन्छन्
।” येशूको वंशावलीलाई
लूकाले यसरी आरम्भ
गरेका छन्, “... योसेफ
एलीका छोरा थिए”
(लूका ३:२३)
। तब यी
दुई ओटा विवरणलाई
दाँजेर हेर्दा यहाँ प्रस्ट
अन्तर्विरोध छ जस्तो
देखिन्छ ।
मत्ती र लूका
दुवै जना लेखकले
येशूको वंशावलीलाई फरक दृष्टिकोणबाट
प्रस्तुत गरेका छन् (मत्ती
१:१–१६;
लूका ३:२३–३८) ।
मत्तीको वंशावलीमा येशू योसेफमार्फत
आउनुहुन्छ भने लूकाको
वंशावलीमा मरियममार्फत । अर्को
भाषामा भन्नुपर्दा, मत्तीले येशूको
वैध
पिता योसेफको वंशावलीलाई
जोड दिएका छन्
भन् लूकाले येशूकी
वास्तविक
आमा मरियमको ।
मत्तीले
आफ्नो सुसमाचार यहूदी
स्रोताहरूलाई लेखेकाले यहूदी मसीहको
पहिचानको सम्बन्धमा तिनी निकै
सचेत छन् ।
पुरानो करारको अपेक्षाअनुसार मसीह
अब्राहामको सन्तान र दाऊदको
वंशको हुनुपथ्र्यो (मत्ती
१:१) ।
यसको विपरीत लूकाका
स्रोताहरू ग्रिक अर्थात् अन्यजातिहरू
थिए जो सिद्ध
मानिसको खोजीमा थिए ।
त्यसैले तिनले आफ्नो वंशावलीलाई
आदमसम्म तन्काएका छन् ।
योसेफ
पक्कै पनि स्वाभाविक
वंशद्वारा याकूब र एली
दुवैका छोरा हुन
सक्दैनन् । लूकाको
सुसमाचारमा एलीले योसेफलाई जन्माए
भन्दैन बर उनी
तिनका पिता थिए
भन्छ । तब
स्वाभाविक व्याख्या यो हो
कि योसेफ एलीका
ज्वाइँ थिए ।
यहूदी परम्पराअनुसार ज्वाइँलाई
छोरा भन्न मिल्थ्यो
(१ शमूएल २४:१६ लाई
तुलना गरेर हेर्नुस्)
। तब यो
प्रस्ट छ कि
योसेफ वास्तवमा याकूबका
छोरा थिए र
तिनले एलीकी छोरी
मरियमसित बिहे गरेकोले
तिनी एलीका पनि
छोरा भनिए जुन
सम्बोधन यहूदी संस्कृतिमा स्वाभाविक
थियो ।