पावलले
झ्यालखानाबाट एफिससको मण्डलीलाई पठाएको
पत्रमा तिनी लेख्छन्,
“किनभने अनुग्रहबाट विश्वासद्वारा तिमीहरूले
उद्धार पाएका छौ— र
यो तिमीहरू आफैबाट
होइन, यो त
परमेश्वरको वरदान हो— कर्महरूद्वारा
होइन, नत्रता मानिसले
घमण्ड गर्नेछ” (एफिसी
२:८–९)
। तर याकूबले
आफ्नो पत्रमा लेखेका
छन्, “तिमीहरू देख्तछौ
कि कामद्वारा मानिस
धर्मी ठहरिँदोरहेछ, विश्वासद्वारा
मात्र होइन” (याकूब
२:२४) ।
यी दुई ओटा
खण्डलाई सरसरती पढ्दा सुस्पष्ट
विरोधाभास देखिन्छ । मानिस
कसरी धर्मी ठहरिन्छ—
विश्वासद्वारा (एफिसी २:८–९) वा
कामद्वारा (याकूब २:२४)
?
पवित्र
धर्मशास्त्र बाइबलले प्रस्टसित सिकाउँछ
कि मानिस केवल
विश्वासद्वारा धर्मी ठहरिन्छ कामद्वारा
होइन । येशू
ख्रीष्ट र उहाँले
क्रूसमा गर्नुभएको काममाथि विश्वास
गरेर मानिसले उद्धार
पाउँछ । हामीलाई
केवल विश्वासले बचाउँदछ
। उद्धार पाउनको
लागि मानिसले काम
गर्नुपर्दैन । धर्मशास्त्रले
हाम्रो उद्धारको माध्यमको रूपमा
कामको कुनै पनि
रूपलाई निषेध गर्दछ ।
पावलले एफिसीहरूलाई लेखेको पत्रमा
मात्र नभएर रोमीहरूसाथै
गलातीहरूलाई लेखेको पत्रमा पनि
यस शिक्षालाई स्पष्ट
रूपमा सिकाएका छन्
। रोमको मण्डलीलाई
प्रेरित पावल लेख्छन्,
“यसकारण व्यवस्थाका कर्महरूको पालनविना
विश्वासद्वारा नै मानिस
धर्मी ठहरिन्छ भनी
हामी ठान्छौं” (रोमी
३:२८) ।
गलातीका विश्वासीहरूलाई पावल लेख्छन्,
“... व्यवस्थाका कामद्वारा मानिस धर्मी
ठहरिँदैन, तर येशू
ख्रीष्टमाथिको विश्वासद्वारा धर्मी ठहरिन्छ ।
यसकारण हामीले पनि हाम्रो
विश्वास ख्रीष्ट येशूमा राख्यौं,
ताकि हामी व्यवस्थाका
कामद्वारा होइन तर
ख्रीष्टमा राखिएको विश्वासद्वारा धर्मी
ठहरिन सकौं, किनकि
व्यवस्थाका कामद्वारा कोही पनि
धर्मी ठहरिँदैन” (गलाती
२:१६) ।
यदि
मानिस विश्वासद्वारा मात्र
धर्मी ठहरिन्छ भने
याकूबको भनाइको अर्थ के
हो त ? “कामद्वारा
मानिस धर्मी ठहरिँदोरहेछ,
विश्वासद्वारा मात्र होइन” (याकूब
२:२४) भन्ने
याकूबको भनाइको अर्थ के
हो त ?
खण्डमा
अभिलिखित वचनको अर्थलाई राम्ररी
बुझ्ने एउटा तरिका
हो, सन्दर्भ ।
लेखकले कुन प्रसङ्गमा
उक्त अभिव्यक्ति दिइरहेका
छन् भनी जान्नु
अपरिहार्य हुन्छ । याकूब २ अध्यायलाई
अध्ययन गर्दा हामी पाउँछौँ कि लेखकले धर्मीकरणको बेग्लै पक्षलाई सम्बोधन गर्दै छन्
। पावलले रोमीहरूलाई, गलातीहरूलाई र एफिसीहरूलाई
लेखेको पत्रमा तिनले परमेश्वरको सामु हुने
धर्मीकरणबारे सम्बोधन
गर्दै छन् जब
कि याकूबले आफ्नो
पत्रको दोस्रो अध्यायमा मानिसको सामु हुने
धर्मीकरणबारे सम्बोधन
गर्दै छन् ।
कसरी मुक्ति प्राप्त गर्ने भन्ने विषयलाई पावल
बताउँदै छन् भने
मुक्तिलाई कसरी देखाउने भन्ने विषयलाई याकूब
बताउँदै छन् ।
पावलले मुक्ति पाउनको
लागि
के
गर्नुपर्छ
भनी उल्लेख गर्दै छन्
भने याकूबले मुक्ति पाइसकेपछि के
गर्नुपर्छ
भनी उल्लेख गर्दै
छन् । पावलले
मुक्तिको माध्यमको चर्चा
गर्दै छन् भने
याकूबले मुक्तिको फलको चर्चा
गर्दै छन् ।
यसरी
मुक्ति कसरी पाइन्छ
भन्ने सवालमा पावल
र याकूबको शिक्षामा
अन्तर्विरोध छैन ।
केवल येशूमाथिको विश्वासद्वारा
उद्धार पाइन्छ भनी बाइबलले
प्रस्टसित सिकाउँदछ । दुई
जना लेखकले धर्मीकरणका
दुई ओटा पक्षलाई
फरक–फरक दृष्टिकोणबाट
सम्बोधन गर्दै छन् ।