विश्व
(अङ्ग्रेजीमा युनिभर्स) अहिले अस्तित्वमा
छ भन्ने कथनलाई
कसैले इन्कार गर्न
सक्दैन । शून्यताबाट
कुनै पनि कुरो
आफ से आफ
कहिल्यै उत्पत्ति नहुने भएकोले
विश्वको अस्तित्वको लागि एउटा
मूल कारण हुनैपर्छ
।
यस
तर्कको ऐतिहासिक जरा प्लेटो
र अरस्तुजस्ता ग्रिक
दार्शनिकहरूमा जोडिएको भए तापनि
मध्यकालीन समयमा यसलाई पूर्णत:
विकसित गर्ने काम भने
थोमस अक्विनास र
डन्स स्कोटसले गरे
। यस तर्कको
सबैभन्दा चर्चित समर्थकको रूपमा
थोमस अक्विनासलाई चिनिन्छ
। वर्तमान समयमा
विलियम लेन क्रयाग
यस विषयका चर्चित
ख्रीष्टियान दार्शनिक हुन् ।
यस तर्कलाई यसरी
देखाउन सकिन्छ:
१. आरम्भ
भएको हरेक कुराको
लागि कारण हुनैपर्छ
।
२. विश्वको
आरम्भ छ ।
३. तसर्थ,
विश्वको अस्तित्वको लागि कारण हुनैपर्छ ।
कुनै
पनि तर्क साँचो
हुनका लागि त्यो
तार्किक रूपमा अखण्डनीय हुनैपर्छ
र यसका आधारवाक्यहरू
सत्य हुनै पर्छन्
। माथिको तर्क
साँचो छ । तर के
यसका आधारवाक्यहरू साँचा
छन् त ?
१. आरम्भ
भएको
हरेक
कुराको
लागि
कारण
हुनैपर्छ
।
आरम्भ
भएको हरेक कुराको
लागि कारण हुनैपर्छ
भन्ने वाक्य कार्यकारणको
नियममा आधारित छ । यो कार्यकारणको
नियम विज्ञानको आधारभूत
शिक्षा हो ।
कार्यकारणको नियमविना विज्ञान असम्भव
छ । वास्तवमा
आधुनिक विज्ञानका पिता भनेर
चिनिने फ्रान्सिस बेकनले भने,
“कारणहरूबाट आएको ज्ञान
नै साँचो ज्ञान
हो ।” अर्को
भाषामा भन्नुपर्दा विज्ञानले कारणहरूको
खोजी गर्दछ ।
यो के कारणले
भयो भनी पत्ता
लगाउनु नै विज्ञानको
धर्म हो ।
सबैले अवलोकन गरेकै
कुरा हो कि
कुनै पनि कुरो
कहिल्यै शून्यताबाट अस्तित्वमा आउँदैन
। उदाहरणको लागि,
कुनै मानिस सडकमा
हिँडिरहेको छ भने
शून्यताबाट चालकविनाको बस कहिल्यै
उसको अगाडि आइपुग्दैन
। बस त्यहाँ
आइपुग्नको लागि चालक
वा अन्य केही
कारण हुनैपर्छ ।
महान् सन्देहवादी डेभिड
ह्युमले पनि कार्यकारणको
नियमलाई इन्कार गर्न सकेनन्
। वास्तवमा कार्यकारणको
नियमलाई इन्कार गर्नु भनेको
तर्कशक्तिलाई इन्कार गर्नु हो
। कसैले यसलाई
विश्वास गर्दैन भने उसलाई
सामान्य प्रश्न सोध्नुस्, “के
कारणले तपाईंलाई
यस निष्कर्षमा पुर्यायो
?” कार्यकारणको
नियम अखण्डनीय भएकोले
पहिलो आधारवाक्य साँचो
छ ।
२. विश्वको
आरम्भ
छ
।
दोस्रो
आधारवाक्यले भनेजस्तै के विश्वको
आरम्भ छ त
? यसको आरम्भ छैन भने
यसलाई कुनै कारणको
आवश्यकता पर्दैन । तर
यसको आरम्भ छ
भने यो शून्यताबाट
त्यसै अस्तित्वमा आएको
हुन सक्दैन; यसको
पछाडि कारण हुनैपर्छ
। विश्व अनन्त
छ त्यसैले यसको
लागि कुनै कारणको
आवश्यकता पर्दैन भन्ने अवधारणमा
जुकाझैँ टाँसिई बिसौँ शताब्दीसम्म नास्तिकहरू
चैनसँग बसिरहेका थिए ।
तर संसारलाई नै
बेचैन पार्ने बिसौँ
शताब्दीका नयाँ खोजहरूले
तिनीहरूको निद्रा हरण गरेका
छन् । एउटा
निश्चित समयमा विश्वको आरम्भ
भयो (महाविस्फोट) भन्नाका
लागि यहाँ तिन
ओटा वैज्ञानिक साक्षीहरू
पेस गरिएका छन्:
क. अल्बर्ट
आइन्स्टाइनको
सामान्य
सापेक्षतावादको
सिद्धान्त
ख्रीष्टाब्द
१९१५ मा प्रतिपादित
आइन्स्टाइनको यस सिद्धान्तले
भन्छ कि सम्पूर्ण
समय, सम्पूर्ण अन्तरिक्ष
र सम्पूर्ण पदार्थको
आरम्भ छ ।
ख. विश्वको
फैलावट
क्यालिफोर्नियाको
पासाडेनास्थित माउन्ट विलसन वेधशालाबाट
विश्वको फैलावटलाई वास्तवमै अवलोकन
गर्न सकिन्छ ।
विश्व चारैतिर भकुण्डोझैँ
फैलिरहेको छ । यदि
यो अहिले फैलिरहेको
छ भने तर्कशास्त्र
र गणितअनुसार हामी
जति विगततर्फ जान्छौँ
त्यति नै यसको
खुम्चाइतर्फ अगाडि बढ्छौँ अनि
यसको प्रारम्भिक चरण
अर्थात् शून्यतामा पुग्छौँ ।
ग. महाविस्फोटको
विकिरण
यदि महाविस्फोट घटेको थियो
भने त्यसको विकिरण
फेला पारिनुपर्छ भनी
वैज्ञानिकहरूले अपेक्षा गरेका थिए
। ख्रीष्टाब्द १९६५
मा वैज्ञानिकद्वय अर्नो
पेन्जिस र रोबर्ट
विलसनले उक्त विकिरणलाई
अनपेक्षित रूपमा पत्ता लगाए
।
तब
यी तिन ओटा
वैज्ञानिक साक्षीले यो विश्व
अनन्त छैन तर
एउटा निश्चित बिन्दुमा
यसको आरम्भ भएको
थियो भनी पुष्टि
गर्छन् । विश्वको
आरम्भ छ भन्ने
दोस्रो आधारवाक्य वैज्ञानिक साक्षीहरूबाट
प्रमाणित छ ।
३. तसर्थ,
विश्वको अस्तित्वको लागि कारण हुनैपर्छ
।
यसको
दुई ओटै आधारवाक्य
अखण्डनीय भएकाले विश्वको आरम्भ
हुनैपर्छ भन्ने निष्कर्ष पनि
अखण्डनीय नै छ
।
अझै
एउटा गम्भीर प्रश्न
बाँकी नै छ:
केले यो विश्वलाई
अस्तित्वमा ल्यायो अर्थात् यसको
अस्तित्वको पछाडिको कारण के
हो त ? यो
स्वाभाविक रूपमा आयो या
अलौकिक रचनाकारद्वारा ल्याइयो ? यस रचनामा
यति भन्नु पर्याप्त
होला कि यो
विश्व यति व्यवस्थित
छ कि स्वत:
उदय भयो भन्ने
अवधारणा कत्ति पनि तर्कसङ्गत
देखिँदैन । तसर्थ,
तर्कशास्त्र र ज्ञात
विज्ञानले हामीलाई हिब्रू लेखकको
हजारौँ वर्ष पुरानो
कथनतर्फ डोर्याइरहेका छन्, “आदिमा
परमेश्वरले आकाशमण्डल र पृथ्वी
सृष्टि गर्नुभयो ।”