menu bar

Saturday, November 15, 2014

स्तिफनसको भनाइअनुसार आफ्ना बुबाको मृत्युपश्चात् अब्राहामले हारान छाडे (प्रेरित ७:४) । तर मोशाको विवरणलाई होसियारीपूर्वक नियाल्दा प्रस्ट भएको जस्तो देखिन्छ कि अब्राहामले हारान छाड्दा तिनका बुबा जीवितै थिए । यो सुस्पष्ट विरोधाभासको व्याख्या के होला ?



मण्डलीका प्रथम सहिद स्तिफनसको भनाइलाई प्रेरितको पुस्तकका लेखक डा. लूका यसरी अभिलिखित गर्छन्, “तब तिनी [अब्राहाम] कल्दीहरूको देशबाट निस्केर हारानमा आएर बसे, तिनका पिताको मृत्यु भएपछि परमेश्वरले तिनलाई त्यहाँबाट यस मुलुकमा सार्नुभयो, जहाँ अहिले तपाईंहरू वास गर्नुहुन्छ” (प्रेरित :) उत्पत्ति ११:२६ अनुसार तेरह सत्तरी वर्ष पुग्दा तिनी अब्राम [पछि अब्राहाम], नाहोर हारानका पिता बने उत्पत्ति ११:३२ बमोजिम २०५ वर्षको उमेरमा तेरह हारानमा मरे अब्राहाम हारानबाट निस्केर जाँदा तिनी ७५ वर्ष पुगेका थिए (१२:) तसर्थ, अब्राहाम हारानबाट निस्केर जाँदा तिनका पिता तेरह १४५ वर्ष भएको हुनुपर्छ तर तिनी २०५ वर्षको उमेरमा मरे तपाईंले यी अङ्कहरूलाई जोड/घटाउ गरेर हेर्नुभयो भने प्रस्टै हुन्छ कि अब्राहाम हारानबाट प्रस्थान गर्दा तिनका पिता जीवितै देखिन्छन् तब स्तिफनसको भनाइ कसरी सही हुन सक्छ ? यस कठिनाइको लागि अनेक समाधानहरू अगि सारिएका छन्

. स्तिफनसले भाषणमा गल्ती गरे
यस अवधारणाका समर्थकहरूको भनाइअनुसार स्तिफनसले भाषणमा भुल गरे तिनको भुललाई पवित्र आत्माद्वारा प्रेरणा पाएर लेखेका डा. लूकाले जस्ताको तस्तै लेखे तसर्थ, बाइबल ठिक तर स्तिफनस गलत छन् तर विश्वासले भरिपूर्ण भएका स्तिफनसले गल्ती गरे भन्ने अवधारणा बिलकुल तर्कसङ्गत देखिँदैन पवित्र आत्माले भरिपूर्ण स्तिफनसको मोहडा स्वर्गदूतको मोहडाजस्तै देखिएको थियो आत्माले भरिपूर्ण वक्ताले यहाँ गल्ती गरे भने तिनका अन्य वचनहरू सही छन् भनेर कसरी विश्वास गर्न सकिन्छ ? त्यसकारण यो समाधान सजिलो भए तापनि जायज छैन

. स्तिफनसले तेरहको शारीरिक मृत्युलाई नभएर आत्मिक मृत्युलाई सङ्केत गरेका छन्
यसलाई अङ्गाल्नेहरूको व्याख्याअनुसार स्तिफनसले यहाँ यहूदी परम्परालाई अपनाएका छन् यहूदी परम्पराअनुसार तेरहको आत्मिक मृत्यु (पछि तिनी मूर्तिपूजामा नै फर्कियो भन्ने विचार) पश्चात् अब्राहामले हारान छाडे यस रायमुताबिक स्तिफनसद्वारा उल्लिखित मृत्यु (ग्रिकमा अपोथानेइन) शब्दले आत्मिक मृत्युलाई अङ्कित गर्नैपर्छ तर सन्दर्भअनुसार यो व्याख्या मुनासिब देखिँदैन

. तिन जना दाजुभाइमध्ये अब्राहाम सबैभन्दा कान्छा थिए
उत्पत्ति ११:२६ ले बताउँछ कि तेरह सत्तरी वर्ष पुग्दा तिनी अब्राम [पछि अब्राहाम], नाहोर हारानका पिता बने तर यो भनाइको अर्थ यही मात्र हुन सक्छ कि त्यो उमेरमा तेरहले आफ्नो पहिलो छोरो जन्माए साधारणतया छोराहरूको नाउँको सूचीमा पहिलो उल्लिखित जेष्ठ हुने भए तापनि त्यसको अपवाद भनेर हामीले बुझ्नु आवश्यक अब्राहाम जेठा छोरा भएकाले तिनको नाउँ अगि राखिएको होइन तर तिनी तिन जना दाजुभाइमध्ये सर्वाधिक महत्त्वपूर्ण भएकाले यसको अर्थ तेरहले अब्राहामलाई जन्माउँदा तिनी १३० वर्ष पुगेको हुनुपर्छ  

तेस्रो रायमा केही गौण कठिनाइहरू भए तापनि यो नै सर्वाधिक विश्वसनीय व्याख्या देखिन्छ यसलाई नै व्यापक रूपमा स्वीकार गरिएको

Leave Your Comments Here.