बाइबलले
मानिसहरूलाई तिनीहरूको विश्वास परमेश्वरमाथि
राख्न उत्साह दिन्छ
। अभाग्यवश: धेरै
मानिसहरूले विश्वासलाई अन्धविश्वास वा
मनको चाहको समान
ठान्छन् । तर
बाइबलले अपेक्षा गरेको विश्वास
त बौद्धिक विश्वास
हो । यो
न अन्धो छ
न त अबौद्धिक
। बाइबलिय विश्वास
कसै (परमेश्वर) माथि
गरिने भरोसा हो
जो हाम्रो विश्वासको
योग्य हुनुहुन्छ ।
कसैले बाइबलको परमेश्वरमाथि
विश्वास गर्दा उसले आफ्नो
तर्कशक्तिलाई त्याग गर्नुपर्छ भनी
उसलाई बिन्ती गरिएको
छैन ।
डन स्टेवार्ट
हामीलाई
विश्वासको इमान्दार प्रतिस्पर्धीहरू हुन
बोलावट भएको छ
। वादविवादमा अल्झने,
खराब विचार राख्ने
या तर्क वितर्कको
खोजी गर्नको लागि
हाम्रो बोलावट भएको होइन
। “प्रभुको सेवक
झगडालु हुनुहुँदैन, तर हरेकको
लागि दयालु, योग्य
शिक्षक, सहनशील, र नम्रतासाथ
आफ्ना विरोधीहरूलाई सुधार्ने
हुनुपर्दछ, र शायद
परमेश्वरले तिनीहरूलाई पश्चात्ताप गर्ने,
सत्यतालाई बुझ्ने मन दिनुहुनेछ”
(२ तिमोथी २:२४–२५)
। हामीले प्रेमसाथ
सत्यता बोल्नुपर्छ (एफिसी ४:१५) ।
परमेश्वरको सत्यतालाई कठोरसाथै प्रेम
नदेखाईकन प्रयोग गर्नाले कुनै
पनि व्यक्तिलाई सुसज्जित
पार्दैन न त
त्यसले परमेश्वरको महिमा गर्दछ
।
बोब होक्स्ट्रा
असल
दर्शनशास्त्र अस्तित्वमा हुनैपर्छ, कुनै
कारणले गर्दा होइन भने
पनि खराब दर्शनशास्त्रलाई
जवाफ दिनुपर्नै भएकोले
गर्दा हो ।
सी. एस.
लेविस,
साहित्यकारसाथै
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री
आज
ख्रीष्टियमत सङ्घर्षमा छ । यसले सेकुलर
संसारको विरुद्धमा सङ्घर्ष गरिरहेको
छ; हाम्रो विरुद्धमा
शत्रुतापूर्ण व्यवहार गर्ने संसारका
धर्महरूको विरुद्धमा सङ्घर्ष गरिरहेको
छ; झुटा शिक्षा
र रहस्यमय धर्महरूको
विरुद्धमा सङ्घर्ष गरिरहेको छ;
हाम्रा ईश्वरशास्त्रीय सेमिनारीहरूमा भएका भ्रष्ट
ईश्वरशास्त्रको विरुद्धमा सङ्घर्ष गरिरहेको
छ; र प्रायश:
पुल्पिटमा सङ्घर्ष गरिरहेको छ;
हाम्रा सबै किनाराहरूमा
वरिपरि भएका दुष्टका
सबै रूपहरूको विरुद्धमा
सङ्घर्ष गरिरहेको छ । मण्डली सङ्घर्षमा नै
जन्म्यो; यो सङ्घर्षमा
नै जिउँछ र
यसले सङ्घर्षमा नै
विजय हासिल गर्छ
भन्ने कुरालाई महसुस
नगर्ने व्यक्ति वास्तवमा मूर्ख
हो । हामीलाई
क्रूसका सिपाहीहरू हुन डाकिएको
छ । र,
यदि हामी क्रूसका
सिपाहीहरू बन्छौँ भने यसको
अर्थ हुन्छ कि
हामीले युद्धका पोशाकहरू धारण
गर्नुपर्छ । त्यसकारण
२ तिमोथी ४
अध्यायमा पावलले भन्न सके,
“मैले उत्तम लडाइँ
लडेको छु” (पद
७) । तिनले
यसो भनेनन्, “मैले
लामो छुट्टी लिएको
छु ।” मैले
उत्तम लडाइँ लडेको
छु; मैले दौड
सिद्ध्याएको छु; मैले
विश्वासलाई बचाइराखेको छु ।
तर आज ख्रीष्टियमतमा
हामीले सामना गरिरहेको समस्या
(र यो सङ्कष्टमय
परिस्थितिमा पर्नुको कारण) यो
हो कि ख्रीष्टियान
मण्डलीको ठुलो हिस्साले
संसारसित सङ्घर्ष गर्दैन ।
र, त्यो हाम्रो
एउटा महानतम कमजोरी
हो ।
वाल्टर मार्टिन,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्रीसाथै
लेखक
ख्रीष्टियमतका
सिमाभन्दा बाहिर रहेकाहरूले यसलाई
विरलै बुझ्छन् ।
वास्तवमा ख्रीष्टियमतलाई गलत बुझाइबाट
जोगाउनु सम्भवत: रक्षाशास्त्रीले सामना
गरेको एउटा महानतम
काम हो ।
अलिस्टर ई.
म्याकग्रेथ,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
ईश्वरशास्त्रीसाथै
वैज्ञानिक
साधारणतया
तर्क गर्न तयार
नहुने व्यक्तिले उपहासमा
उडाउने काम गर्दछ
।
जी. के.
खेस्टर्टोन,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
ईश्वरशास्त्री
ख्रीष्टियान
विश्वासले हाम्रो समझलाई तासीमा
थन्काउनुपर्छ वा सामान्य
बुद्धिसाथै इतिहासलाई खुल्लमखुल्ला अपमान
गर्नुपर्छ वा अन्धो
रूपमा विश्वास गर्नुपर्छ
भनी आग्रह गर्दैन
। तर्कसङ्गत, साक्षीबारे
पूर्णत: सूचित व्यक्तिले निश्चयतासाथ
विश्वास गर्न सक्छ
।
विलियम लेन
क्रेग,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
लेखक
मानिसको
लागि सबैभन्दा व्यावहारिक
र महत्त्वपूर्ण कुरो
अझै पनि विश्वबारे
उसको दृष्टिकोण नै
हो ।
जी. के.
खेस्टर्टोन,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
ईश्वरशास्त्री
ख्रीष्टियमत
साँचो हो भनी
विश्वस्त भएको खण्डमा
मात्रै मानिसहरू ख्रीष्टियान बन्नेछन्
। यदि मानिसहरूले
ख्रीष्टियमत साँचो हो भनी
विश्वास गरे मात्रै
तिनीहरू ख्रीष्टियान भइरहन्छन् ।
रक्षाशास्त्रीको काम ख्रीष्टियमत
साँचो हो भनी
प्रमाणित गर्नु हो ।
उद्धार एउटा अलौकिक
कार्य हो ।
तर कसैले कुनै
व्यक्ति ख्रीष्टियान भएको छ
भनेर सुन्दा उसले
पहिले यो साँचो
थियो भनी विश्वास
गरेको थिएन ।
अनन्त जीवन सित्तैँको
वरदान हो जुन
येशू ख्रीष्टमाथिको विश्वासद्वारा
मात्र प्राप्त हुन्छ
भनी ऊ कुनै
तरिकाले विश्वस्त हुन पुग्यो
।
रिक सेँक
सबै
धर्महरू उही होइनन्
। सबै धर्महरूले
परमेश्वरलाई देखाउँदैनन् । सबै
धर्महरू उही हुन्
भनी सबै धर्महरूले
बताउँदैनन् । हरेक
धर्ममा परमेश्वर को हुनुहुन्छ
वा को हुनुहुन्न
र जीवनको उद्देश्य
के हो भनी
खास तवरले परिभाषित
गर्ने सम्झौता नगर्ने
प्रतिबद्धता हुन्छ ।
रबि जकरिया,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
लेखकसाथै
प्रचारक
मानिसले
सोच्नुपर्छ; उसले आफ्ना
सबै इन्द्रियहरूलाई प्रयोग
गर्नुपर्छ; उसले जाँच
गर्नुपर्छ; उसले तर्क
गर्नुपर्छ; सोच्न नसक्ने मानिस
मानिसभन्दा कम हुन्छ;
नसोच्ने मानिसले आफैलाई धोका
दिन्छ; सोच्न डराउने मानिस
अन्धविश्वासको दास हो
।
रोबर्ट ग्रिन
इङ्गरसोल,
वकिलसाथै
राजनीतिज्ञ
ख्रीष्टियानहरूमा
भएको आशाको लागि
कारण दिन सक्षम
हुनु यी दिनमा
तिनीहरूका लागि खास
गरी महत्त्वपूर्ण छ
। ... अविश्वासी र
गैरविश्वासीहरूबाट आएका चुनौतिहरू
हाम्रा वरिपरि छन् ।
ख्रीष्टियान भएको नाताले
हामी अवतार हुनुभएका
वचन [लोगोस] अर्थात् परमेश्वरको
तर्कलाई पुज्छौँ । तसर्थ,
हाम्रा आधारभूत विश्वासहरूप्रति खुला
रूपमा जडवादी हुनेहरूलाई
[हाम्रो विश्वास]
बताउन हामी तयार
हुनुपर्छ । हामी
मौन रह्यौँ भने
हामीले परमेश्वरको विरुद्धमा पाप
गरेका हुन्छौँ ।
डी. जेम्स
केनेडी,
पास्टरसाथै
प्रचारक
ख्रीष्टियानहरूका
लागि रक्षाशास्त्र ऐच्छिक
होइन । ... हामीले
के विश्वास गर्छौं
र किन विश्वास
गर्छौं भनेर जान्न
हामीलाई आज्ञा दिइएको छ
।
फ्र्याङ्क टुरिक,
लेखक,
वक्तासाथै
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री
सुसमाचारहरूमा
तपाईंलाई मन परेका
कुराहरूलाई विश्वास गरी मन
नपरेका कुराहरूलाई इन्कार गर्नुभयो
भने तपाईंले विश्वास
गर्नुभएको कुरो सुसमाचार
होइन, त्यो त
तपाईं आफै नै
हुनुहुन्छ ।
अगस्टिन, ख्रीष्टियान
ईश्वरशास्त्रीसाथै
दार्शनिक
यदि
सत्यताले चोट पुर्याउँछ
भने पुर्याओस् । परमेश्वरलाई
चोट पुर्याउँदै मानिसहरूले आफ्नो
सम्पूर्ण जीवन गुजार्दै
आएका छन् ।
केही क्षणको लागि
तिनीहरूलाई चोट लागोस्
।
जोन माकार्थुर,
पास्टर,
प्रचारकसाथै
लेखक