येशू
ख्रीष्ट परमेश्वरका अद्वितीय पुत्र
हुनुहुन्छ वा हुनुहुन्न
भन्नेजस्ता ऐतिहासिक विषयहरूको लागि
पनि प्रत्यक्षदर्शीको गवाही
अत्यधिक महत्त्वपूर्ण हुन्छ । के
हामीसँग येशूको बारेमा बताउने
प्रत्यक्षदर्शीका विवरणहरू छन् त
? येशूलाई व्यक्तिगत रूपमा भेट्ने,
उहाँका शिक्षाहरू सुन्ने, उहाँका
आश्चर्यकर्महरूलाई देख्ने, उहाँको मृत्युको
साक्षी बन्ने र मृत्युपश्चात्
उहाँलाई देखेको दाबी गर्ने
मान्छेहरूले लेखेका कागजातहरू हामीसँग
छन् त ? छन्
भने येशूको वास्तविक
चिनारीको लागि ती
अमूल्य छन् ।
बाइबलका
दुई ओटा मुख्य
भागमध्ये पछिल्लो भागलाई नयाँ
करार भनेर चिनिन्छ
। नयाँ करारका
अगिल्ला चार ओटा
पुस्तकका लेखकहरू क्रमश: मत्ती,
मर्कूस, लूका र
यूहन्ना हुन् भनिएको
छ । यी
चार जना लेखक
येशूका जीवनीकारहरू हुन् ।
पृथ्वीमा भएको उहाँको
सेवा–कार्य र
मानव–जातिको पापको
निम्ति उहाँको स्थानापन्न मृत्युलाई
उल्लेख गरेका छन् तिनीहरूले
। अगिल्ला तिन
ओटा सुसमाचारले उहाँको
जीवनीलाई झण्डै उही किसिमले
प्रस्तुत गरेका छन् ।
तसर्थ, तिनीहरूलाई “सम्मिलित सुसमाचारहरू”
भनेर चिनिन्छ ।
चौथो सुसमाचारका लेखक
आफ्नो प्रस्तुतीकरणमा अलि
फरक छन् ।
सुसमाचारहरू
कसले लेखे भन्ने
विषय अत्यधिक महत्त्वपूर्ण
छ । पछिल्लो
समयमा आएर येशूका
जीवनीकारहरूको चिनारीको सम्बन्धमा प्रश्न
उठाइएको छ ।
येशूको मृत्यु भएको कैयौँ
वर्षपछि मत्ती, मर्कूस, लूका
र यूहन्नाका नाउँ
राखी सुसमाचारहरू लेखिए,
यथार्थत: तिनीहरू वास्तविक लेखकहरू
होइनन् भनी आरोप
लगाइएको छ ।
तर
प्रारम्भिक मण्डलीको एकत्रित साक्षीअनुसार
येशूका बार्ह चेलामध्ये
एक मत्ती नामक
चेलाले नै पहिलो
सुसमाचार लेखे ।
तिनलाई लेवी पनि
भनिएको छ जसले
येशूको अनुयायी हुनुअगि महसुल
उठाउने काम गर्थे
। पत्रुसका मित्र
यूहन्ना मर्कूसले दोस्रो सुसमाचार
लेखे । पावलका
प्रिय वैद्य भनी
चिनिने लूकाले तेस्रो सुसमाचार
र प्रेरितको पुस्तक
लेखे ।
यिनीहरू
वास्तविक लेखक नभए
पनि यिनीहरूको नाउँमा
कसैले लेखेको हो
कि भन्ने शङ्का
सजिलैसित दूर गर्न
सकिन्छ । मर्कूस
र लूका बार्ह
चेलामध्येका थिएनन् । मत्ती
बार्हमध्ये
एक भए पनि
तिनी महसुल उठाउने
पेसाका थिए जुन
पेसालाई घृणित ठानिन्थ्यो ।
कसैले चालबाजी गर्न
खोजेको भए तापिन
पत्रुस, मरियम, याकूबजस्ता नामहरू
जोड्ने थिए किनकि
यी नामहरूमा मत्ती,
मर्कूस र लूकाका
नामहरूमाभन्दा बढी तौल
छ । ज्यादै
पछि लेखिएका अपोक्रिफासम्बन्धी
सुसमाचारहरूमा यसै गरिएको
पाउँछौँ हामी ।
चौथो
सुसमाचारका लेखक यूहन्ना
हुन् भन्ने कुरामा
कुनै शङ्का छैन
। तर कुनचाहिँ
यूहन्ना (प्रेरित यूहन्ना कि
अर्कै यूहन्ना) हुन्
भन्ने बारेमाचाहिँ विवाद
छ । प्रेरित
यूहन्नाद्वारा नै चौथो
सुसमाचार लेखिए भन्नेमा नै
अधिकतर साक्षी पाइन्छ ।
मत्ती
र मर्कूसले नै
अगिल्ला दुई ओटा
सुसमाचार लेखेका हुन् भनी
ख्रीष्टाब्द १२५ मा
पपियासले प्रष्ट पारेका छन्
। तिनको साक्षी
प्राचीनतम र सम्भवत:
सर्वाधिक उल्लेखनीय छ । ख्रीष्टाब्द १८० मा
आइरेनियसले पनि सो
पुष्टि गरे, “मत्तीले हिब्रूहरूको
आफ्नै भाषामा तिनीहरूका
बिचमा तिनको आफ्नो
सुसमाचार प्रकाशित गरे जुन
समयमा पत्रुस र
पावल रोममा सुसमाचार
प्रचार गर्दै र त्यहाँ
मण्डली स्थापना गर्दै थिए
। तिनीहरूको प्रस्थानपछि
चेलासाथै पत्रुसका अनुवादक मर्कूसले
पत्रुसका वचनहरूको सारलाई लिपिबद्ध
गरी हामीलाई सुम्पिदिए
। पावलका अनुयायी
लूकाले आफ्ना शिक्षकद्वारा प्रचार
गरिएको सुसमाचारलाई लेखे ।
एसियामा अवस्थित एफिससमा बस्दा
प्रभुका चेला यूहन्ना
जो उहाँको छातीमा
ढल्केर बसेका थिए तिनले
आफ्नो सुसमाचारको रचना
गरे ।”
तब
हामी निश्चयतासाथ भन्न
सक्छौँ कि मत्ती,
मर्कूस, लूका र
यूहन्ना नै वास्तविक
लेखकहरू हुन् र
तिनीहरूद्वारा अभिलिखित सुसमाचारहरू प्रत्यक्ष
वा अप्रत्यक्ष रूपमा
प्रत्यक्षदर्शीका गवाहीहरूमा आधारित छन्
। पहिलो शताब्दीमा
सुसाचारका लेखकहरूको चिनारीको सम्बन्धमा
कुनै विवाद थियो
भन्ने साक्षी नहुनु
उल्लेखनीय पाटो हो
।