“प्रभुमा
विश्वास गर्ने या नगर्ने
भन्ने विषयमा निधो
गर्न सङ्घर्ष गर्दै
१९२० अप्रिल २८
को साँझमा म
मेरो कोठामा एकलै
थिएँ । सुरुमा
म अनिच्छुक थिएँ
तर मैले प्रार्थना
गर्न खोज्दा मैले
मेरा पापको पहाड
र मुक्तिदाताको रूपमा
येशूको वास्तविकता र प्रभावकारितालाई
देखेँ । क्रूसमा
प्रभुले पसार्नुभएका हातलाई मैले
मेरो मनमा चित्रण
गरिरहँदा तिनले मलाई स्वागत्
गरी प्रभुले मलाई
यस्तो भन्नुभएको जस्तो
लाग्यो, ‘तिमीलाई स्वीकार गर्न
म यहाँ पर्खिरहेको
छु ।’ मेरा
पापलाई शुद्ध पार्ने ख्रीष्टको
रगतको प्रभावकारितालाई महसुस
गरेर र त्यस्तो
प्रेमद्वारा अभिभूत भएर मैले
त्यहाँ उहाँलाई स्वीकार गरेँ
। पहिले–पहिले
येशूलाई अङ्गाल्ने मानिसहरूलाई मैले
उपेक्षा गर्थें तर त्यस
साँझ त्यो अनुभूति
मेरो लागि वास्तविक
बन्यो । प्रभुको
क्षमाको खोजी गर्दै
म रोएँ र
मैले मेरा पाप
स्वीकार गरेँ ।
मैले पहिलो प्रार्थना
गरिरहँदा मैले यस्तो
आनन्द र शान्तिको
महसुस गरेँ जुन
पहिले कहिल्यै गरेको
थिइनँ । ज्योतिले
कोठा ढाकेको जस्तो
लाग्यो र मैले
प्रभुलाई भनेँ, ‘हे प्रभु,
तपाईं मप्रति वास्तवमै
अनुग्रही हुनुभएको छ ।’”
वाचम्यान नीले प्रभु
येशूलाई कहाँ, कहिले र
कसरी पाएका थिए
भनी तिनले दिएको
गवाही हो यो
।
वाचम्यान
नी प्रचारकसाथै लेखक
थिए । आफ्नो
तिस वर्षे सेवा
अवधिमा तिनले थुप्रै कृतिहरू
प्रकाशित गरे ।
तिनले चीनका विभिन्न
भूभागमा मण्डलीहरू स्थापना गरे;
बाइबलका विद्यार्थीहरू र मण्डलीका
सेवकहरूलाई तालिम दिन तिनले
मनग्गे सम्मेलनहरू आयोजना गरे
। साम्यवादी क्रान्तिपश्चात् तिनी सताइए
र ख्रीष्टियान विश्वासको
खातिर तिनले आफ्नो
जीवनका पछिल्ला बिस वर्ष
झ्यालखानामा बिताए ।
४
नोभेम्बर १९०३ मा
वाचम्यान नीको जन्म
चीनमा भएको थियो,
ख्रीष्टियान परिवारमा । नीमा
खास गरी दुई
ओटा मुख्य खुबी
थिए: प्रचार गर्ने
र लेख्ने ।
ख्रीष्टाब्द
१९२२ मा तिनले
फुजहु भन्ने ठाउँमा
मण्डलीको भेटघाट राखे जसलाई
तिनले स्थानीय मण्डलीको
थालनीको रूपमा हेरे ।
नीको रणनीतिमा विश्वासीहरूको
सङ्ख्या बढ्दै गइरहेको थियो
। तिनकै नेतृत्वमा
विभिन्न एल्डरहरूले मण्डलीलाई हाँक्ने
गर्थे । मण्डलीमा
सेवा गर्ने थुप्रै
एल्डरहरू थिए र
तिनीहरू नयाँ मण्डलीहरू
स्थापना गर्ने उद्देश्यले सुसमाचार
नपुगेका ठाउँहरूमा धाउँथे ।
१९४० को दसकमा
आइपुग्दा ४७० ओटा
सङ्गतिको स्थापना भइसकेको थियो
जसलाई “सानो बगाल”
उपनाम दिइएको थियो
।
ख्रीष्टाब्द
१९४९ मा कम्युनिस्ट
पार्टीले राष्ट्रवादी सरकारलाई सत्ताच्यूत
गरेपछि तिनीहरूले गणतान्त्रिक चीनको
स्थापना गरे ।
नयाँ सरकारले ख्रीष्टियान
मण्डलीहरूसित सहकार्य गरेर राज्यलाई
अगाडि बढाउँथ्यो भन्ने
अपेक्षा गरिएको भए तापनि
त्यसको २ वर्षपश्चात्
परिस्थिति फेरियो । साम्यवादीहरूले
चीनका मण्डलीहरूलाई नियन्त्रणमा
लिने योजना सार्वजनिक
गरियो । सरकारको
तिन खम्बे नीतिअनुसार
मण्डलीले आफ्नो प्रशासन आफै
चलाउनुपर्ने, आफै सहयोग
जुटाउनुपर्ने र आफै
फैलनुपर्ने भयो ।
ख्रीष्टियान स्कुल, अस्पतालसाथै अन्य
सम्पत्तिहरू जफ्त गरिए
।
यस्तो
अवस्थामा “सानो बगाल”
साथै अन्य ख्रीष्टियान
संस्थाहरूले सरकारको खरो विरोध
गरे । परिणामत:
हजारौँलाई मारियो या झ्यालखानामा
थुनियो । साम्यवादीहरूको
रेखदेखमा मात्रै मण्डलीका सङ्गतिहरू
चल्न पाउने भए
। अगुवाहरूमाथि आरोप
लगाइयो । वाचम्यान
नी पनि यसमा
मुछिए । फलत:
१९५२ मा तिनलाई
गिरफ्तार गरियो । तिनको
विरुद्धमा थुप्रै झुटा अभियोगहरू
तेर्साइए । परिणाम
स्वरूप तिनले जम्माजम्मी २०
वर्षको जेल जीवन
बिताउनुपर्यो
। ख्रीष्टको प्रचार
नगरेको खण्डमा तिनलाई रिहा
गर्ने प्रस्ताव गरिएको
भए तापनि तिनले
मानेनन् । अन्तत:
६८ वर्षको उमेरमा
३० मे १९७२
मा तिनी यस
धरतीबाट बिदा भई
प्रभुको अनन्त घरमा प्रस्थान
गरे ।