menu bar

Wednesday, October 14, 2015

कन्स्टेन्टाइन महान्: पहिलो ख्रीष्टियान सम्राट् जसले ख्रीष्टियान धर्मलाई वैधानिकता प्रदान गरे



कन्स्टेन्टाइन महान् रोमी साम्राज्यका सन्ताउन्नौँ सम्राट् थिए जसले ख्रीष्टाब्द ३०६३३७ सम्म शासन गरे मण्डली साम्राज्य दुवैको इतिहासमा तिनको शासन परिवर्तनको निर्णायक बिन्दु साबित हुन पुग्यो इतिहासकारहरू तिनलाई पहिलो ख्रीष्टियान सम्राट्को रूपमा हेर्छन्

ख्रीष्टाब्द २७२ तिर पिता फ्लाभिअस कन्स्टेन्टिनस माता हेलेनाबाट रोमी प्रान्त मोइसिया (आधुनिक युरोपेली मुलुक सर्बिया) मा कन्स्टेन्टाइन महान्को जन्म भएको थियो निम्न शासकको रूपमा फ्लाभिअसले स्पेन, गउल ब्रिटेनमा शासन गरेका थिए तिनलाई सफल सेनापति ठानिन्थ्यो सम्राट् डायोक्लिसन (२८४३०५) ले गद्दी छाडेपछि सेनापति फ्लाभिअस रोमी साम्राज्यको पश्चिमी भूभागको सम्राट् बने तर तिनको शासन एक वर्ष मात्र लम्बिन पायो

आफू बिरामी परेर मर्न लाग्दा पिता फ्लाभिअसले छोरो कन्स्टेन्टाइनलाई पश्चिमी रोमको सम्राट् बनाए त्यसपछि तिनले ब्रिटेन, गउल स्पेनमाथि शासन गर्न थाले तिनले आफ्नो राज्यको सिमानालाई बढाए जनताले तिनलाई असल शासकको रूपमा हेर्न लागे

तर गृहयुद्ध चर्किएपछि धेरै शक्तिशाली मानिसहरूले रोमी साम्राज्यलाई आफ्नो कब्जामा पार्न चाहे जसमध्ये एक थिए, म्याक्सिन्टस तिनले आफैलाई सम्राट् घोषणा गरे रोममा बस्ने यी स्वघोषित शासकले रोम इटालीमाथि कब्जा जमाए

कन्स्टेन्टाइन तिनको सेना म्याक्सिन्टसको विरुद्धमा युद्ध गर्न अगाडि बढे म्याक्सिन्टसको सेनाको आकारको तुलनामा कन्स्टेन्टाइनको सेनाको आकार झण्डै आधा भए तापनि कन्स्टेन्टाइनले सपनामा ख्रीष्टको दर्शन देखेका थिए जसमा तिनले ख्रीष्टको नाउँमा युद्ध गरे जित हासिल गर्नेथिए भनी तिनलाई बताइएको थियो नभन्दै, ख्रीष्टाब्द ३१२ मा तिनले युद्ध जिते तिनी पश्चिमी रोमको एक मात्र सम्राट् बने भने लिसिनस पूर्वका सम्राट् बने कन्स्टेन्टाइनले युद्धको सफलताको श्रेय ख्रीष्टियान परमेश्वरलाई दिए यद्यपि यसभन्दा अगि तिनले सूर्य देवतालाई पुज्ने गर्थे  

मण्डली इतिहासमा ख्रीष्टाब्द ३१३ लाई एउटा महत्त्वपूर्ण साल मानिन्छ यही सालमा पूर्व पश्चिमका दुवै सम्राट्ले हस्ताक्षर गरेको मिलानको घोषणा जारी गरियो अब ख्रीष्टियान धर्मले वैधानिकता पायो रोमी साम्राज्यमा ख्रीष्टियानहरूलाई सताउन नपाउने भयो यद्यपि यसभन्दा अगि मनग्गे ख्रीष्टियानहरू ख्रीष्टमाथिको विश्वासकै कारणले सहिद बन्नुपरेका थिए राज्यले देवीदेवताहरूलाई चढाउने पशु बलिले निरन्तरता पाएन; सम्राट्ले मण्डलीलाई उचित स्थान प्रदान गरे; तिनले मानवतावादी सुधारहरूको अनुसरण गरे; हरेक नागरिकलाई धार्मिक स्वतन्त्रता प्रदान गरियो; अगिल्ला सतावटहरूमा खोसिएका विश्वासीहरूका सम्पत्ति फिर्ता गरिए सम्राट् कन्स्टेन्टाइन आफै नै ख्रीष्टियान बने  

अनुगामी वर्षहरूमा थप कानुनहरू ल्याइए जुन ख्रीष्टियान मूल्य मान्यताहरूमा आधारित थिए सबै मानिसहरू परमेश्वरको स्वरूपमा सृष्टि गरिएको भन्ने बुझाइको कारणले दास अपराधीहरूलाई निधारमा छाप लगाउने कार्यलाई निषेध गरियो; दासलाई क्रूसमा झुन्ड्याउने चलनको निर्मूलन गरियो; मान्छेले मान्छेको विरुद्धमा लडेर रगत बगाई मनोरञ्जन लिने खेललाई मनाही गरियो; अनपेक्षित शिशुहरूलाई मार्ने अभ्यासमा रोक लगाइयो

सम्राट्को संरक्षणबाट मण्डलीले आर्थिक भौतिक लाभ प्राप्त गर्यो; बाइबल धर्मशास्त्रका नयाँ प्रतिहरू प्रकाशन गरिए; मण्डलीका अगुवाहरूलाई राज्यका महत्त्वपूर्ण स्थानहरू प्रदान गरिए; राज्यका केही आम्दानी मण्डलीका गतिविधिहरूका लागि छुट्टयाइए ख्रीष्टियान सहिदहरूले मृत्यु वरण गरेका स्थानहरूमा थुप्रै मण्डली भवनहरू खडा गरिए सम्राट्ले ख्रीष्टलाई क्रूसमा टाँगिएको वास्तविक स्थान पहिल्याउने चेष्टा गरी त्यहाँ तिनले मण्डली भवन निर्माण गरे रोममा पत्रुस पावलको मृत्युको सम्झनामा दुई ओटा ठुलाठुला मण्डली बनाइए

तर पूर्वका सम्राट् लिसिअसलाई राज्यका केही गतिविधिहरू मन परिरहेको थिएन त्यसैले तिनले ख्रीष्टियानहरूलाई पुन: सताउन थाले तर पश्चिमका सम्राट् कन्स्टेन्टाइन त्यसको विपक्षमा उत्रिए कैयौँ युद्धहरूपश्चात् कन्स्टेन्टाइनले लिसिअसलाई पराजित गरे ख्रीष्टाब्द ३२४ मा कन्स्टेन्टाइन एकीकृत रोमको शासक बने

राज्यले ख्रीष्टियानहरूलाई सहुलियत दिएकोले मानिसहरू ख्रीष्टियान धर्मप्रति आकर्षित भए मण्डलीमा नामधारे ख्रीष्टियानहरूको सङ्ख्या मात्र बढ्न थालेन तर झुटा शिक्षाहरू पनि देखा परे त्यसको समाधानको लागि सम्राट्ले ख्रीष्टाब्द ३२५ मा एउटा भेला बोलाए जसलाई मण्डली इतिहासमा नैसियाको परिषद् भनेर चिनिन्छ झण्डै ३०० जना बिशपहरूको उपस्थित भएको यो जमघट मण्डलीको पहिलो विश्वव्यापी परिषद् थियो येशूलाई परमेश्वरभन्दा कम दर्जा दिने शिक्षाहरूलाई झुटो मानी येशूसारमा पिता परमेश्वर बराबर हुनुहुन्छ भन्ने कट्टरवादी शिक्षालाई अनुमोदन गरियो

सम्राट्ले कन्स्टेन्टिनोपललाई नयाँ राजधानी बनाए झण्डै वर्ष लगाएर निर्माण गरिएको यो सहरले ३३० मा पूर्णता पाएको थियो यो यति वैभवशाली थियो कि यसले रोमसँग प्रतिस्पर्धा गथ्र्यो ख्रीष्टाब्द १४५३ मा यो मुस्लिमहरूको हातमा नपरुञ्जेलसम्म यो मध्यकालभरि नै सर्वाधिक ठुलो सहर बन्यो  

आफ्नो मृत्युको केही समयअगि मात्र बप्तिस्मा लिएका कन्स्टेन्टाइन ख्रीष्टाब्द ३३७ मा प्रभुमा सुते तिनको शवलाई नयाँ राजधानीमा गाडियो तिनको मृत्युमा विश्वले शोक मनाएको थियो   
    

   

Leave Your Comments Here.