अधिकांश
सापेक्षवादीहरू विश्वास गर्छन् कि
सापेक्षवाद पूर्ण रूपमा साँचो
छ र हरेक
व्यक्ति सापेक्षवादी हुनुपर्छ ।
यहीँनिर नै सापेक्षवादको
विनाशकारी स्वभाव विद्यमान छ
। सापेक्षवाद निरपेक्ष
सत्यताको शिखरमा खडा भई
बाँकी हरेक कुरोलाई
सापेक्ष बनाउन चाहन्छ ।
नर्मन गेइस्लर,
ईश्वरशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
रक्षाशास्त्री
सापेक्षवाद
कुनै “वाद” होइन
न त यो
कुनै दर्शनशास्त्र नै
हो । हाम्रो
ध्यान वा खण्डनको
लागि योग्य हुने
तहमा यो खडा
छैन । “म
तीव्र इच्छा राख्छु”
भन्ने यसको दाबी
छ; “मलाई थाहा
छ” भन्ने होइन
।
पिटर क्रिफ्ट,
रक्षाशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
लेखक
“सत्यता
छैन भन्नु नै
सत्यता हो” भनी
जिकिर गर्नु स्व–पराजित र स्वेच्छाचारी
छ । किनभने
यदि यो कथन
साँचो छ भने
यो साँचो छैन
किनभने सत्यता छँदै छैन
।
विलियम लेन
क्रेग,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
दार्शनिकसाथै
लेखक
“कुनै
कुरो साँचो छैन
भन्ने कुरो साँचो
छ” भनी बताउनु
अन्तर्निहित दृष्टिकोणबाट अर्थहीन वाहियात कुरो
हो । “निरपेक्ष
सत्यता छँदै छैन”
भन्ने कथन आफै
नै निरपेक्ष सत्यता
हो ।
गेने भेइथ,
लेखक
“त्यसकारण,
सापेक्षवादको कुनै प्रस्ट
सुझाव कि स्व–पराजित कि भने
रित्तो नाराझैँ एउटा अवास्तविक
कथनजस्तो देखिन्छ ।”
मिखाएल जुबिन
हामीसँग
यस सिद्धान्त [सापेक्षवाद] लाई
स्वीकार गर्नुपर्ने कुनै बाध्यकारी
कारण छैन ।
यो अति नै
दोषान्वेषी मानिसहरूको सृजनशील काम
हो भनी हामी
यसलाई खारेज गर्न
सक्छौँ ।
देनिस म्याककुलम,
पास्टर
तर्कशास्त्रका
नियमहरू वास्तविकताको निम्ति लागु गरिनुपर्छ
। अन्यथा, हामी
पनि पागलखानामा बाँचिरहेका
हुन सक्छौँ ।
रबि जकरिया,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
लेखकसाथै
प्रचारक
भाव
दिमागको खतरनाक अवस्था हुन
सक्छ किनभने यसले
कारणलाई कुल्चीमिल्ची पार्न सक्छ ।
... सही प्रकारले भन्नुपर्दा उत्तरआधुनिकवादले त्यसैको
(अर्थात् भावको) प्रतिनिधित्व गर्छ
।
रबि जकरिया,
ख्रीष्टियान
रक्षाशास्त्री,
लेखकसाथै
प्रचारक