menu bar

Thursday, October 29, 2015

के येशूको पुनरुत्थानको कथा काल्पनिक हो ?



येशूको पुनरुत्थानलाई लौकिक दृष्टिकोणबाट व्याख्या गर्न अगाडि सारिएका विभिन्न सिद्धान्तहरूमध्ये एक होकाल्पनिक सिद्धान्त येशूको पुनरुत्थानको बारेमा भएको बाइबलीय विवरण दन्य कथा हो भनी यस सिद्धान्तले बताउँछ येशूको ऐतिहासिकतालाई यसले स्वीकार गरे तापनि येशूको जीवनीसित जोडिएका विश्वास गर्न नसकिने घटनाहरू भने किँवदन्ती हुन् जुन परम्परगत रूपमा सुन्दैसुनाउँदै आएका थिए भनी यसले व्याख्या गर्छ उहाँको पुनरुत्थानको कथा त्यही दर्जामा पर्छ भन्ने यस परिकल्पनाको दाबी रहेको उन्नाइसौँ शताब्दीका जर्मनीका लिबरल ईश्वरशास्त्री डेभिड स्ट्राउसले यस काल्पनिक सिद्धान्तको प्रतिपादन गरेका थिए तर तलका पाँच ओटा तर्कहरूले यसको खण्डन गर्छन् भनी यस स्तम्भकार विश्वस्त

. सुसमाचारको शैली काल्पनिक कथाको शैलीभन्दा नितान्त भिन्नै
अलङ्कृत अनर्गल वर्णनहरू ऐतिहासिक विवरणमा किँवदन्तीहरू थपिएका छन् भन्ने मजबुत चिन्हहरू हुन् तर पुनरुत्थानबारे सुसमाचारीय विवरणहरू त्यस्ता छैनन् इतिहास किँवदन्तीको बिचमा भएको भिन्नतालाई छट्टयाउन सक्ने कुनै पनि दक्ष साहित्यिक विद्वान्ले येशूको पुनरुत्थानसम्बन्धी सुसमाचारीय विवरणहरूलाई किँवदन्तीभित्र राख्दैन अज्ञेयवादीबाट ख्रीष्टियान बनेका बिसौँ शताब्दीका अति नै प्रभावशाली लेखक सी. एस. लेविस भन्छन्, “मेरो निजी जीवनमा सधैँ साहित्यिक समालोचक इतिहासकार हुँ त्यो मेरो पेसा हो ... यसैको आधारमा यो भन्न तयार छु कि यदि कसैले सुसमाचारहरूलाई काल्पनिक कथा या उपन्यास भनी ठान्छ भने एउटा साहित्यिक समालोचकको रूपमा उसले आफ्नो असक्षमतालाई देखाउँदै मैले थुप्रै उपन्यासहरू पढेको छु आदि मानिसहरूको बिचमा उदय भएका काल्पनिक कथाहरूलाई राम्ररी जान्दछु मलाई सिद्ध रूपमा थाहा कि सुसमाचारहरू त्यस्ता किसिमका सामग्रीहरू होइनन ” 

. किँवदन्तीको विकासको लागि पर्याप्त समय थिएन   
सम्मिलित सुसमाचारहरू (मत्ती, मर्कूस लूका) ख्रीष्टाब्द ७० भन्दा अगाडि लेखिए भने यूहन्नाको सुसमाचार पहिलो शताब्दीको अन्त्यतिर प्रेरित पावलका प्राय: सबै पत्रहरू सुसमाचारहरूभन्दा अगाडि नै लेखिएका थिए यसको अर्थ हुन्छ कि पृथ्वीमा येशूको मिसनको समापन भएको केही दसकभित्रमा नै येशूको बारेमा लेख्न थालियो घटना भएको लगभग ३० वर्षभित्रमा नै मर्कूसको सुसमाचार लेखियो प्राचीन संसारमा काल्पनिक कथाको वृद्धि भई मुख्य ऐतिहासिक सच्चाइलाई तोड्न दुई पुस्ताको समय अन्तर पनि पर्याप्त थिएन भनी अक्सफोर्ड विश्वविद्यालयका इतिहासकार . एन. शेर्विन ह्वाइटले बताएका छन् कुनै घटना वा व्यक्तिको सम्बन्धमा उही पुस्तामा दन्त्यकथाको विकास भई साधारणत: त्यसलाई स्वीकार गरिएको तथ्य जानकारीमा आएको छैन

. प्रत्यक्षदर्शीहरूले काल्पनिक कथालाई खण्डन गर्न सक्थे
पुनरुत्थान हुनुभएका प्रभु येशूलाई ५०० भन्दा बेसी मानिसहरूले देखे भनी प्रेरित पावलले लेखेका छन्, “त्यसपछि उहाँ [पुनरुत्थान हुनुभएका येशू] एकै समयमा पाँच सयभन्दा बढी भाइहरूकहाँ एकसाथ देखा पर्नुभयो, जसमध्ये धेरैजसो अहिलेसम्म छँदैछन् तर कोहीकोही सुतिसकेका छन्” ( कोरिन्थी १५:) यसका अतिरिक्त उहाँको मृत्यु, गडाइ रित्तो चिहानलाई देख्ने मानिसहरू थिए सुसमाचारीय विवरणहरूको रचना हुँदा प्रत्यक्षदर्शीहरू अझै जीवितै थिए जसले सजिलैसित दस्तावेजको जाँच गर्न सक्थे घटनालाई प्रत्यक्ष रूपमा देख्ने मानिसहरू जीवितै छँदा काल्पनिक कथाको उदय हुन सक्दैन

. पुनरुत्थानपश्चात् येशू पहिलो पटक स्त्रीहरूकहाँ देखा पर्नुभयो भनी बताइएको  
येशूको चिहान रित्तो थियो भनी पत्ता लगाउनेमा स्त्रीहरू पहिला मात्र थिएनन् तर चार ओटै सुसमाचारमा तिनीहरू उल्लिखित पनि छन् पुरुष गवाहहरू पछि आएका हुन् स्त्रीहरूका गवाही यस अर्थमा महत्त्वपूर्ण कि पहिलो दोस्रो शताब्दीका यहूदीसाथै रोमी संस्कृतिमा स्त्रीहरूलाई कम आदर गरिन्थ्यो तिनीहरूको गवाहीमाथि प्रश्न चिन्ह ठड्याइन्थ्यो पुरुषहरूको साक्षीको तुलनामा तिनीहरूको साक्षीलाई कमजोर मानिन्थ्यो अरूलाई मूर्ख बनाउने प्रयासमा तपाईंले एउटा काल्पनिक कथाको रचना गर्न खोज्नुभएको भने ती दिनमा स्त्रीहरूले रित्तो चिहान पत्ता लगाए भनी तपाईंले कहिल्यै बताउनुहुन्नथ्यो सुसमचारका लेखकहरूले यस्तो कथा बुने भनी कल्पना गर्नु ज्यादै असम्भव किनकि यसबाट तिनीहरूलाई कुनै लाभ हुँदैनथ्यो यसले तिनीहरू आफैलाई चोट पुर्याउँदथ्यो घटना नभई यदि तिनीहरूले कथा नै बुन्न चाहेका थिए भने लेखकहरूले पत्रुस, यूहन्ना वा अरिमाथियाका योसेफले पहिलो पटक रित्तो चिहान देखे भनी बताउँथे स्त्रीहरूले पहिलो पटक रित्तो चिहान पत्ता लगाए भनी बताउने यस्तो लज्जास्पद विवरणलाई तिनीहरूले समावेश गर्नुको एउटै कारण यो हो कि घटना वास्तवमै घटेको थियो

. ख्रीष्टियमतको उदय पुनरुत्थानमाथि चेलाहरूको विश्वासमा आश्रित
यदि येशू ख्रीष्टको पुनरुत्थानको कथा काल्पनिक हो भने ख्रीष्टियमत कुन जगमाथि निर्मित मार्ग थियो ? येशूको बौरी उठाइविना ख्रीष्टियमतको उद्भवलाई व्याख्या गर्न सकिँदैन येशूका ती प्रारम्भिक चेलाहरू आफैले कल्पना गरेको दन्त्यकथाको लागि सहिद भएर यस धरतीबाट बिदा भए भनी व्याख्या गर्नु तर्कसङ्गत देखिन्छ ?

उपलब्ध विवरणहरूलाई होसियारीपूर्वक तौलँदा येशूको पुरुत्थानको विषयमा भएको काल्पनिक सिद्धान्तमा कुनै तौल देखिँदैन यो स्पष्टत: खण्डनीय तब हामी प्रसिद्ध लेखक थोमस अर्नोल्डसितै सहमत हुँदा तर्कसङ्गत देखिन्छौँ, “हरेक न्यायाधीशले आफ्नो मुद्दालाई निकै महत्त्वपूर्ण ठानेझैँ दसौँ हजारले यस [येशूको पुनरुत्थान] लाई होसियारीपूर्वक एक एक गरी केलाएका छन् आफैले पनि धेरै पटक त्यसो गरेको छु, अरूलाई मनाउन होइन तर आफैलाई सन्तुष्ट पार्न ... , मानवजातिको इतिहासमा मलाई अर्को कुनै सत्यता थाहा छैन जुन एउटा निष्पक्ष खोजकर्ताको लागि ख्रीष्ट मर्नुभयो मृतकहरूबाट बौरी उठ्नुभयो भन्ने सत्यताको निम्ति असल पर्याप्त साक्षी
 

  

Leave Your Comments Here.