menu bar

Wednesday, January 27, 2016

मेनो सिमोन्स: फरक दृष्टिकोण राखेकाले जसको टाउकोको मूल्य तोकियो



मेनो सिमोन्सलाई चिन्नु खतरनाक हुन्थ्यो भने तिनीसित मित्रता गाँस्नु घातक हुन्थ्यो मेनोलाई आश्रय दिएकाले टिजार्ड रेन्डर्सलाई दण्ड दिइएको थियो भने तिनलाई म्युज खोला पार गराएकाले एक जना माझीलाई मृत्युदण्ड दिइएको थियो निस्सन्देह, केहीको दृष्टिमा मेनो अपराधी नै बनेका थिए तर तिनको अपराध के थियो ? यही कि तिनले आफ्ना छिमेकीहरूले भन्दा फरक किसिमले धर्मशास्त्रको अर्थ खोले आफ्ना गतिविधिहरूलाई बुझ्ने उमेरसम्म आइपुगेको व्यक्तिलाई मात्र बप्तिस्मा दिइनुपर्छ कामद्वारा प्रकट नभएसम्म विश्वास व्यर्थ हुन्छ भन्ने तिनको विश्वास रहेको थियो यी विश्वासको कारणले गर्दा तिनको टाउकोको मूल्य तोकियो तिनले युरोपमा लुकिछीपि जीवन बिताउनुपरेको थियो

मेनो सिमोन्स नेदरल्यान्डका सुधारवादी थिए तिनी अन्ना बप्तिस नामक धार्मिक समुदायका अगुवा थिए तिनी सुधारवादीहरूका समकालिक थिए तिनका अनुयायीहरू मेनोनाइटहरू भनेर चिनिए

मेनो सिमोन्सको जन्म ख्रीष्टाब्द १४९६ मा तत्कालीन पवित्र रोमी साम्रज्यको फ्रिसल्यान्ड (वर्तमान नेदरल्यान्डको उत्तरपश्चिममा पर्ने प्रान्त) मा भएको थियो तिनको बाल्यावस्था परिवारबारे हामीलाई थोरै मात्र थाहा तिनी गरिब कृषक वातावरणमा हुर्केका थिए युद्धले क्षत विक्षत भएको देशमा हुर्केका थिए सिमोन्स

सिमोन्सले ल्याटिन केही ग्रिक सिके पादरी बन्ने तालिम लिँदा तिनले ल्याटिन मण्डली पिताहरूका बारेमा पढ्ने मौका पाएका थिए तालिम लिँदा वा त्यसभन्दा पहिले तिनले कहिल्यै बाइबल पढेका थिएनन् जीवनको पछिल्लो घडीमा तिनले आफूले तालिम लिएको समयको सम्झना गरी तिनले आफूलाई मूर्ख भनेका छन्

ख्रीष्टाब्द १५१५ मा तिनी रोमन क्याथोलिक पादरी बने केही वर्ष बितेपछि रोमन क्याथोलिकहरूले अभ्यास गर्दै आएका केही अभ्यासहरूले तिनलाई बेचैन बनाए त्यसैले तिनले गम्भीर रूपमा आफै धर्मशास्त्र अध्ययन गर्न थाले प्रभुभोज, शिशु बप्तिस्मासाथै मण्डलीका अन्य सिद्धान्तहरूको विषयमा क्याथोलिकहरूले दिएको शिक्षाप्रति तिनमा आशङ्का उत्पन्न भयो परिणामत: तिनले नयाँ करार सुधारवादी मार्टिन लुथरका रचनाहरूलाई ध्यान दिएर अध्ययन गरे अध्ययनले तिनलाई भिन्नै निष्कर्षमा पुर्यायो

बाइबल नै ख्रीष्टियानहरूको सर्वोच्च अधिकार हुनुपर्छ भन्ने लुथरको निष्कर्षसित तिनी बिस्तारैबिस्तारै सहमत भए १५३६ मा सिमोन्सले क्याथोलिक मण्डली पूजाहारीगिरीको अवधारणालाई इन्कार गरे तिनी अन्ना बप्तिस नाम गरेको ख्रीष्टियान समुदायसित मिल्न गए तिनी चाँडै नै प्रभावशाली व्यक्तिको रूपमा उदाए

सिमोन्सले हिंसाको मार्ग अपनाउने क्रान्तिकारी अन्ना बप्तिसहरूको विरोध गरे तापनि तिनले तिनीहरूलाई सहयोग गर्न खोजेकाले तिनी गिरफ्तारको खतरामा परे त्यसैले, तिनले झण्डै एक वर्ष लुकिछीपि जीवन बिताउनुपर्यो  

सिमोन्सले गेर्चुड नाम गरेकी स्त्रीसित बिहे गरे तिनीहरूले कम्तीमा पनि तिन जना सन्तानलाई जन्म दिएका थिए: दुई छोरी एक छोरा

सिमोन्सले कट्टरवादी ख्रीष्टियान विश्वासलाई अङ्गाल्थे येशू ख्रीष्टको ईश्वरत्वमाथि तिनको विश्वास रहेको थियो तिनले ख्रीष्टमाथि विश्वास गर्नेहरूलाई मात्रै बप्तिस्मा दिन्थे

३१ जनवरी १५६१ मा सिमोन्सको निधन भयो

Leave Your Comments Here.