मण्डलीले
एउटा वादविवाद प्रतियोगिता
आयोजना गर्यो ।
यसमा संसारकै सुविख्यात
ख्रीष्टियान रक्षाशास्त्रीसाथै दार्शनिक विलियम लेन
क्रेग र नामुद
नास्तिक फ्रयाङ्क जिन्डलरले भाग
लिएका थिए ।
यी दुई महान्
प्रतिस्पर्धीबिचको वादविवादलाई ११७ ओटा
स्टेसनले प्रत्यक्ष प्रसारण गरेको
थियो ।
मण्डलीको
प्राङ्गणमा मानिसहरूको भिड लागेको
थियो । मण्डलीका
द्वारहरू खोल्नेबित्तिकै मानिसहरू आ–आफ्ना
सिटमा गएर बसे
। त्यहाँ ७,७७८ जना
मानिसहरू उपस्थित थिए ।
क्रेगले
परमेश्वर र ख्रीष्टियमतको
पक्षमा पाँच ओटा
शक्तिशाली तर्कहरू पेस गरे:
(१)
विश्व (युनिभर्स) को आरम्भले
स्पष्ट रूपमा सृष्टिकर्तालाई अङ्कित
गर्दछ । (आरम्भ
भएको हरेक कुरोको
लागि कारण हुनैपर्छ;
विश्व एउटा निश्चित
बिन्दुमा आरम्भ भयो; त्यसैले
यसको अस्तित्वको पछाडि
कारण हुनैपर्छ ।)
(२)
व्यवस्थित वस्तु आफै अस्तित्वमा
आउन सक्दैन ।
विश्व व्यवस्थित छ
। त्यसैले, यसले
एउटा बुद्धिमान् रचनाकारको
अपेक्षा गर्दछ ।
(३)
हाम्रा वस्तुगत नैतिक मूल्य–मान्यताहरू परमेश्वर अस्तित्वमा
हुनुहुन्छ भन्ने प्रस्ट साक्षी
हुन् । किनभने
उहाँले मात्रै ठिक र
बेठिकको विश्वव्यापी मापदण्डलाई स्थापित
गर्न सक्नुहुन्छ ।
(४)
रित्तो चिहान, प्रत्यदर्शीका विवरणहरू
र ख्रीष्टियान विश्वासको
उदयले येशूको पुनरुत्थानलाई
एउटा ऐतिहासिक घटनाको
रूपमा स्थापित गर्छन्
। येशूको पुनरुत्थान
उहाँ परमेश्वर हुनुहुन्छ
भन्ने दरिलो प्रमाण
हो ।
(५)
परमेश्वरलाई तुरुन्तै जान्न सकिन्छ
र उहाँलाई खोज्नेहरूले
उहाँलाई पाउन सक्छन्
।
क्रेगको
प्रस्तुतीकरण वजनदार थियो ।
तर जिन्डलरले नास्तिकवादको
पक्षमा आफ्नो हठलाई मात्र
प्रस्तुत गर्न सके
। जीवशास्त्रीय विकासवादले
ख्रीष्टियमतलाई घुँडा टेकाएको छ
भन्ने तिनको आरोप
थियो । येशू
वास्तवमै बाँच्नुभएको थियो भन्नाका
लागि कुनै विश्वसनीय
साक्षी छैन भन्ने
तिनको फितलो तर्क
रहेको थियो ।
दुष्टयाइँको अस्तित्वले परमेश्वरको विरुद्धमा
तर्क गर्छ भन्ने
तिनको दाबी रहेको
थियो ।
तर
स्रोतागणलाई नै छक्क
पार्दै क्रेगले जिन्डलरका तर्कहरूलाई
तिनकै विरुद्धमा प्रयोग
गरे । यदि
विकासवाद घटेकै थियो भने
पनि त्यसलाई आश्चर्यकर्म
मान्नुपर्छ जुन परमेश्वरको
अस्तित्वको लागि थप
साक्षी हो ।
किनभने परमेश्वरविना आश्चर्यकर्म हुन सक्दैन
।
क्रेगको
तर्क थियो कि
दुष्टयाइँको अस्तित्वले वास्तवमा नै
परमेश्वरको अस्तित्वलाई देखाउँछ किनकि
परमेश्वरविना कुनै पनि
कुरालाई दुष्ट भन्ने कुनै
नैतिक धरातल हुँदैन
।
दुई
घण्टा लम्बिएको यस
वादविवादको अन्त्यमा स्रोतागणले आ–आफ्ना मूल्याङ्कनलाई व्यक्त
गरे । त्यहाँ
उपस्थित भएकाहरूमध्ये ८२% नास्तिक,
अज्ञेयवादी र गैरख्रीष्टियानहरूले
निष्कर्ष निकाले कि ख्रीष्टियमतको
पक्षमा प्रस्तुत साक्षी अति
नै प्रबल थियो
। विस्मयकारी कुरो
के थियो भने
एकातिर ४७ जनाले
प्रभु येशूमाथि विश्वास
गरे भने अर्कोतिर
कसैले पनि नास्तिकवादलाई
अङ्गालेन ।
(नोट: यो विलियम लेन क्रेगद्वारा लिखित पुस्तक अन गार्डमा लि स्ट्रोबेलद्वारा प्रस्तुत प्रस्तावनाबाट सम्पादित लेखांश हो)